donderdag 9 oktober 2014

getest: Janneke door Sisko by Mieke

Op een andere blog las ik laatst over een gratis jurkenpatroontje voor babymeisjes. Eindelijk eens een leuk kleedje voor babymeisjes dacht ik bij mezelf. Razendsnel klikte ik op de link die me bij Sisko by Mieke bracht.

Vanochtend vond ik de tijd om het patroontje te testen. Ik maakte een 6-9 maand, voor deze winter dus. Het mosgroene stofje met konijntje voor ik voor geen geld bij Bolletjes Eend.

Het patroon is simpel en duidelijk, het resultaat vind ik fantastisch! Instant in love ...


Nu rest er nog 1 dilemma, met welk kleur kousen en gilet ga ik dat mosgroen combineren? Tips welkom!

1 opmerking:

  1. Oh, wow, wat een toffe versie! Ik heb volgens mij van deze stof een oranje rode tricot versie van fragile. Mosgroen vind ik nu eens bij vanalles passen, rood, donkerblauw, roos (ik maakte ook een kleedje met mosgroen waar roos in voorkomt, binnenkort op mijn blog). Tof tof!

    BeantwoordenVerwijderen