zondag 30 april 2017

Maxim de strikkenman

Maxim, onze middelste is zot van de stijl van Stromae en de bijhorende strikjes.
Mijn naaimachine had ondertussen wat stof vergaard wegens een veel te druk leven maar voor de kerstkaartjes ging ik toch aan de slag om een bijhorend strikje voor hem te maken.

Ik volgde de tutorial van De Zuster Van. De patroondelen verkleinde ik met 25% zodanig dat de strikjes meer geschikt waren voor mijn kerel van 6.
De handleiding is perfect geschreven, zo eenvoudig, zo duidelijk.

In een mum van tijd had mijn stijlicoon een nieuw strikje, en ja je hoort het al komen zeker, een waslijst met gewenste strikjes ligt al klaar naast mijn naaimachine :)

Ps. Stiekem zette hij op zijn communieuitnodigingen; dresscode = strikje. Eens benieuwd of alle gasten zich aan zijn wens houden =D





Geen opmerkingen:

Een reactie posten